Servicepagina
Aandacht voor u als klant!
EXIT managed staat ervoor dat klanten tevreden zijn. Natuurlijk staan wij ook klaar als u vindt dat het beter kan en een klacht indient. Onder een klacht verstaan we elke blijk van onvrede over de producten of diensten van EXIT managed.
EXIT heeft een heldere regeling voor het afhandelen van klachten en gaat hier zorgvuldig en snel mee aan de slag. We evalueren en analyseren doorlopend de klachten en passen waar nodig ons werkproces of onze werkwijze aan om nieuwe klachten te voorkomen. We zien een klacht als een mogelijkheid onze producten en diensten te verbeteren.
Klachtafhandeling
Een goede klachtafhandeling begint met het geven van de juiste aandacht aan u als klant. Uw klacht wordt dus bevestigd door ons. Daarna bellen wij u snel voor overleg. Kunnen wij uw klacht oplossen? Dan doen we dat. Heeft u geen gelijk, dan doen we onze uiterste best dit u met heldere communicatie toe te lichten en beschikbaar te zijn bij eventuele vragen en opmerkingen.
Omgaan met klachten is omgaan met klanten. Daadwerkelijk aandacht hebben voor de klacht van een klant – zoals respect tonen, moeite doen, de klant invoelen en bereid zijn om te luisteren is daarbij essentieel.
Een klacht is voor ons een kans om klanten te behouden en om onze dienstverlening te verbeteren. Wij staan open voor kritiek en leren van klachten. Een klacht wordt altijd besproken en teruggekoppeld.
Verzend- en leveringsbeleid
Met betrekking tot de levering kan je kiezen voor een postpakket tot 10 kg volgens het huidige Post NL tarief van € 7,25 of voor ons gratis (dus goedkopere) afhaalmoment in overleg. Beide liggen binnen de 5 werkdagen.
Onbeschadigde producten in originele verpakking mogen op eigen kosten binnen 14 dagen geretourneerd worden. Je krijgt dan de volledige betaling van de geretourneerde producten terug op je bankrekening of cash in overleg. Verzend- en eventuele betaalkosten kunnen helaas niet worden geretourneerd. Advies is dan ook simpelweg een afspraak te maken voor een showroombezoek.